13. sep. 2011

Nå begynner arbeidet!

TUSEN TAKK TIL ALLE SOM HAR STEMT PÅ VENSTRE over hele landet og selvfølgelig en ekstra takk til de  personene som stemte på meg. Jeg skal gjøre mitt beste for å tjene dere, miljøet og felleskapets interesser i de fire årene jeg har fått i bystyret. Nå har jeg fått vite at jeg skal få representere Venstre i Helse og omsorgskomiteen og at jeg får bli førstevara til Jon i formannskapet. En egen intern komité inne helse og omsorg vil bli opprettet der flere medlemmer i Trondheim Venstre kan bidra. Meld gjerne din interesse til meg direkte.

Jeg håper så mange som mulig vil kontakte oss for å påvirke deres egen hverdag i Trondheim.
Vi politikere er avhengig av gode innspill og ideer, vi er aldri bedre enn resten av laget og de borgerne som påvirker oss. Jeg vil jobbe for å styrke laget internt, bli flinkere til å kommunisere hva vi oppnår og hvem vi samarbeider med når. Ta gjerne kontakt i tiden fremover.

2 kommentarer: